فرمانده سپاه خراسان جنوبی با بیان اینکه سال گذشته ۷۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی را شناسایی کردیم که کار ۴۵۰ پروژه به اتمام رسیده و مابقی پروژه‌ها پیشرفت ۶۰ درصدی دارد.

شناسایی ۷۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمدرضا مهدوی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: سال گذشته در خراسان جنوبی 750 پروژه شناسایی کردیم که کار 450 پروژه انجام و مابقی پروژه‌ها نیز حدود 60 درصد پیشرفت داشته است. 

وی با بیان اینکه اردوهای راهیان پیشرفت را برای دانش‌آموزان آغاز کردیم، در زمینه جهاد تبیین نیز اقدامات ارزشمندی انجام شد، افزود: اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی و دانشجویی نیز بعد از سه سال کرونا برگزار و تأثیرات معنوی بسیار خوبی بر جوانان گذاشته است. 

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: دشمن برای برهم زدن امنیت خراسان جنوبی و نفوذ از طریق مرز و تبادل امکانات از این طریق برنامه‌ریزی کرده بود که با همت دوستان در این زمینه پیشگیری‌های بسیار خوبی با همکاری همه نیروهای امنیتی صورت گرفت. 

مهدوی با اشاره به اینکه زیرساخت‌های امنیتی خراسان جنوبی تقویت شده است گفت: دشمن به دنبال ایجاد چالش‌های اقتصادی و صنعتی در کشور نیز است و می‌خواهد با اعتصاب و غیره واحدهای تولیدی را به تعطیلی بکشاند که تاکنون موفق نشده است. 

وی اظهار داشت: دشمن در سال 1401 همه تلاش و برنامه ریزی و فتنه انگیزی خود را کرد که سال جدید خبری از نظام جمهوری اسلامی ایران نباشد که خداوند مکر آنان را به خودشان برگرداند. 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) با بیان اینکه امروزه به غلط تبلیغ می‌شود که کسی از عضویت در بسیج استقبال نمی‌کند ولی در سال گذشته به اندازه سهمیه سالانه در نظر گرفته شده برای خراسان جنوبی افراد جذب بسیج شدند گفت: اگر در ایام جنگ ترکیبی دشمن اتفاق خاصی در خراسان جنوبی نیفتاد به واسطه نبود برنامه‌ریزی دشمن برای این منطقه نبود بلکه اسناد و اعترافات در زمینه طراحی اقدامات ضد امنیتی برای استان موجود است که خنثی شد. 

مهدوی افزود: در سال گذشته سپاه بنا به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تحقق اهداف نظام اسلامی در کنار دولت در حوزه‌هایی چون آبرسانی، محرومیت زدایی و دامپروری بوده است. 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: با توجه به هم مرز بودن با کشور افغانستان و مسائل امنیتی در آن منطقه، سپاه در کنار سایر نیروها چون ارتش و مرزبانی در دفاع از مرزهای ایران اسلامی در خراسان جنوبی به نحو احسنت انجام وظیفه می‌کند. 

مهدوی با اشاره به چالش‌های امنیتی در سال گذشته که توسط دشمنان ایجاد شده بود بیان کرد: از نظر فرهنگی نیز معاندان و استکبار چالش‌هایی را ایجاد کردند که البته لطف خداوند چون همیشه شامل حال ملت ایران خواهد شد. 

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه به تحرکات در کشور همسایه نیز اشراف داریم افزود: خوشبختانه مسئله امنیتی خاصی در مرزهای استان وجود ندارد. 

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.